Veckans höjdpunkter!

Jag har haft en sjuk vecka. Så mysigt. Allt har blivit så jäkla avslappnat och spontant den här veckan. 


Bryggtjärn

I onsdagskväll firade vi Matilda som fyllde år i tisdags. Så mysigt. 
Irja hade gjort sallad och kakor och vi badade och chillade hela kvällen. Det är så skönt att kunna dra ut med sina vänner på en sån där grej. Ganska spontant. Så tacksam över alla vänner jag har och alla fina stunder jag haft och kommer ha med dem!
  (null)

(null)

(null)

Förstår ni att vi bor på ett ställe där det är lika långt till sånna här platser som till stan och shopping. 
Just nu gillar jag Sundsvall, men jag planerar inte att stanna här länge till. Men jag tar vara på alla stunder jag har med mina vänner och jag har lärt mig att uppskatta de små sakerna i vardagen. Man behöver inte alltid gå på fest eller göra något speciellt, det räcker att bara träffas, umgås och bara prata om livet och allt man missat.

(null)
(null)


Stallfest

Nu i lördags var jag på stallfest, eftersom min mammas stall är färdigt nu. Stallfesten var väl egentligen för alla som häjlpt mamma att färdigställa hennes drömstall, men jag bjöd några av mina vänner så de kunde hjälpa till med maten. 
Det var verkligen en mysig kväll det med. Vi var nere i stallet i 12 timmar haha, sjukt! 
Vi åkte ner till stallet runt kl 5 och fixade klart det sista, sedan så kom alla andra vid 6-tiden. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Stallfesten var verkligen lantlig. Haha snacka om bönder!! Även om det inte var värsta danskvällen så var det ändå väldigt kul. Alla andra som var där var typ 40+, men vi körde vårt egna race. Trodde faktiskt inte att det skulle bli så kul som det blev, men allt är väl roligt med rätt människor!! 
Som sagt, väldigt rolig vecka och till helgen ska jag till Norge!!! Längtar!!

Dagens quote: Fina människor gör fula dagar vackrare! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0