Snabbvisit i Stockholm.

Nu har jag varit i Stockholm i två dagar. Främst för att gå på konsert men även för att umgås med min bästa vän! Så mysigt. 
Ed var sjuk grym och jag är fortfarande mållös. Värt varenda öre. 
Vi kom till Stockholm på lördag runt lunchtid och drog hem till min kompis faster för att lämna alla saker och göra oss i ordning.   
 
 
(null)
 
Det var ju inte bästa timingen för pendeltågen att ställas in helt och hållet. Det blev lite krångligare att ta sig till Solna, men det gick ju galant när man hade Alva med sig haha! 
Vi kom till Solna runt 4 kanske, men vi skulle inte gå till Friends förrän kl 7, så vi gick och kollade lite på Mall of scandinavia för att fördriva tiden. 
 
 
(null)
 
Vi käkade pasta, sen som sagt runt 7 drog vi till Friends. Vi hann se andra förbandet. Asså Anne Marie var så sjukt grym. Varför har man inte tänkt på det innan, sån härlig personlighet och sån underbar röst. Vilken tjej alltså! 
Men asså Ed Sheeran..!!!!! Vilken sjuk jävla konsert!
Man kommer dit och tror att det ska bli en lugn konsert, men vilket drag asså. Han har sån sjuk röst, vilket alla antagligen redan visste och han har sån känsla, men bäst av allt, han var så mkt bättre live. Visste att konserten skulle va bra, men inte på den nivån!! Ni som inte var där ni missade verkligen något. Jag är mållös! 
 
Det dryga var ju dock att ta sig hem, eftersom pendeln inte funkade. Vi stod och väntade på buss i typ en timme, men vi bestämde oss för att ta taxi. Det kan ha varit det bästa beslutet vi tagit under helgen. Hade så sjukt ont i benen o fötterna efter konserten och dessutom är jag förkyld så jag hade så ont i halsen. 
 
(null)
 
(null)
 
 
IDAG- Söndag har vi haft shoppingdag. Har mest gjort av med pengarna på mat dock haha, men så är det för det mesta. 
Nu sitter jag på tåget påvägen hem och har precis passerat Uppsala och nu vill jag bara hem och sola, bada och vila!! 
Jag har haft en väldigt mysig helg och jag är tacksam för jag har så fina människor omkring mig!! 
 
KOVLAND HERE I COME!  Har en rolig vecka framför mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0