Sensommar

 
 
 
 
Har ni någonsin haft så ont i fötterna att ni tagit av er skorna och gått hem barfota genom stan? Det har jag! Den här helgen har varit sjukt härlig, men även sjukt intensiv. Två dagar på festival med mina härliga vänner... så Jävla kul!!! 
I fredags käkade jag o en vän när jag hade kommit hem från en spelning. Vi fixade oss i nå timmar, som vanligt, sen mötte vi upp några till. Fredagen var väl ok och vi drog till Mcdonalds efter Allan walker (utan skor) !!! Men asså lördagen var det roligaste!! Jag hade varit på teater innan Hov1 som började 20:15, så lite stressigt var det, men det är väl som vanligt. Jag hängde med syrran ett tag och sen dansade vi loss till icona pop. VILKET DRAG!! Asså roligaste på hela kvällen, helt klart. Sen avlutades kvällen med Alesso, vilket var ett underbart avslut på en jävligt bra kväll/natt.
Nu har jag dock sjukt ont i halsen och är väldigt hes efter helgens skrikande. Har även extrem träningsvärk i nacken, armarna och vaderna! Love it! Haft en sjuk helg med så mycket dans och skrik och nu tänker jag bara ta det lugnt några dagar innan jag ska fara ner till stockholm och gå på Ed! Längtar så mycket!
Har en väldigt intensiv sommar framför mig. Ska ner till Stockholm nu i helgen, som sagt, sen kommer jag hem till en stor stallfest, när vi ska inviga vårt nybyggda stall. Efter det är det inte alls många dar innan jag drar till Norge i drygt en vecka! 
Jag har inte helt bestämt mig, men jag tror att jag ska ner en sväng till Till Stockholm och sen i augusti ska jag till Malmö! Så taggad på allt jag ska göra den här sommaren!  
 
Har bestämt mig för att dokumentera alla saker jag ska göra här! 
 
Hoppas alla har haft en bra dag en rolig vecka och ett underbart liv hittills. För om ni har det, LIFE GETS BETTER AS WE AGE!!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0